Tuesday, August 26, 2008

CASTLEPOINT





Took around 8 hours to finish...
Hoooohhooo....nape rase cam tak suke je paint kali nih? something wrong somewhere aaa..yg background sunset tuh rase cam ok..but yg kat tgh tuh...cam tak cukup naik...maybe yg tiang2 kayu tuh kut....cam kurang kontras...hahaa..keje org pemalas...sgt x suke wat straight line gune berus
kalo ikut original photo, langit xde awan,..tapik dlm painting nih terpakse letak awan sebab kalo tak nanti nampak kosong sangat...beburung tuh pun hanyalah rekaan semata2...nmpk katun pun ade..hhahaa
haaa..i know what's wrongg....tak cukup subjek kut,..too simple maybe???ehmm...ke kurang precision??....ke aku sorang je yg trase ni?..korang rase pe??
ehmm.....

4 comments:

Nuha said...

ehmmm

ehmmm

saya rasa ok je min

mohdjai said...

aku rasa tak ok yang tengah tu.. eceh..cam bagus je gua..wakaka..

dan min.. aku rasa yang tengah tu tak ok mungkin sbb warna awan/langit tu..
Tuka min! bagi jadik tengah2 tu malam ada bulan! wakakaka..

background mmang cantik! langit awan sume cantik!

mohdjai said...

tengok kali ke dua..cantikk gambar tengah tu..tapi aku rasa mungkin spoil kat langit yang ada warna-warna kuning tu.. dengan warna biru gelap kat langit blah atas sikit, gambar tengah2 tu.. kalau takde kuning ngan biru gelap tu..memang tenangg abis lah..!

wahaha..banyak cerita plak aku. Bravo min!

yasmin said...

btui btui btui....warne kuning tuh mmg spoil..xpe2,bleh try improvekan...yg biru gelap tuh tak prasan la plak..hebat juge ek ko notice mende2 nih dr gamba...bravo jai..!